glädjeskutt!

*Jag berättar lite om i går (torsdag): 
Jag kom hem från Skansen med klassen. Var helt slutkörd, vi hade gått typ halva Skansen? Men jag och mitt lag vann en liten frågesport, så det lönade sig att gå runt halva Skansen! 
Men då, när jag kom hem så blev jag genast lite gladare. Jag skulle ju träffa Lollo!! 
Efter en stund (som kändes som en evighet) så kom sötizen Lollo. Jag var väldigt rädd för att vi skulle glidit ifrån varandra, men det hade vi inte. Älskar dej sötiiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzz! <3 Vi gick ut lite på stan, vi köpte ett nagelack var från Kicks (vad märket är har jag ingen aning om) och vi hade verkligen jätte mysigt! 

nej hörni, nu måste jag dra. Vi ska äta nu. 

Puss o kram! 


*Detta var ett gammalt inlägg som jag hittade nu som jag hade sparat i utkast. 

Andra kommentarer
Postat av: Lollo

saaknar dej mandiluuhh !! <3

2008-12-26 @ 16:01:41
URL: http://ninaochlouise.blogg.se/

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0