Så himla irriterad

I skolan så brukar jag nu vara med Jonna, Emma m.f. 
Men jag är också med mina "gamla" klasskompisar. När vi går och köper något är det oftast jag som bjuder. Förra veckan då vi gick till ICA för att köpa något (då jag visseligen inte köpa något) så bad de mig att bjuda dom på choklad. Och när jag väl bjuder dom, vad får jag då tillbaka? Inget jävla skit. Idag skulle de gå och kolla på Twilight, och en av personerna i deras lilla "grupp" som skulle gå, kunde inte. Då kom en annan och gick med dom. Och sen när jag frågade de var de var på väg: Vi fick bara vara fem, vi har planerat det här i tre år! 

Men vad fan, skit i presenter. Om det är det här jag får tillbaka så skit it. 


Andra kommentarer

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0