Fantastico

Jag kom hem från skolan som vanligt och förväntade mig inget särskilt. Men när jag kom hem sa mamma och pappa:" Blunda och följ efter mig." Jag gjorde som de sa och när jag kommer till då deras rum, så ser jag att deras säng inte är där längre. Det var min säng som stod där. Jag hade fått deras rum! Så nu håller jag på att ta in alla mina saker från mitt förra rum som jag delade med min lillasyster till mitt nuvarande rum. Ett härligt jobb, ifall man tänker efter, även ifall det är mycket slit.
Så nu är jag väldigt lycklig. Vi håller på att göra om i hela lägenheten, det är så himla snyggt redan, så tänk er när det är färdigt. Wow. Längtar!! 

No pictures tonight.
Sov gott allesammans. 

Andra kommentarer

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0