BLÄ

Idag fyller (fyllde?) pappa år! Så tack vare det så stannade vi kvar på landet tills lunch ungefär. När vi kom till stan tog jag en macka, men sen bar det av till skolan för att ha bild. Gillar bilden, så skönt att slippa ha en bok framför sig. Det känns som jag kan göra vad som helst (Fast just med bilden så är det ju liite begränsat *host host*). En penna ett papper.. 
Sen matte. Gud vad jag är trött på matte. Det är inte det att jag inte gillar matte, men jag orkar bara inte. BLÄÄ

om jag sammanfattar dagen så tycker jag att dagen har varit helt okej, men ändå SKIT. Jag känner mig så.. deprimerad? (Nej, inte riktigt rätt ord för att beskriva känslan, men det får duga.) Som om jag inte platsar in någonstans. Jag älskar att vara barnslig, enligt mig är inte det något negativt, utan något positivt men ibland känns det bara lite för mycket. Och det känns som om jag inte kan kontrollera hur jag är som person. Det stör mig, ja, varför skulle det inte störa mig? 
Just nu skulle jag bara vilja gräva ner mig i jorden och bara kolla på, läsa andras tankar, vad försigår i andras huvuden? 
Sen har jag märkt att jag är bättre på att hitta mina känslor ifall jag skriver, både för hand men framförallt på datorn. Härligt att det rasslar, har varit lite ringrostig, men det blir bättre och bättre. 

Bara för att videon inte funkade så får ni bilder från i fredags, soligt soligt soligt, men imorse var det snöigt och slaskigt och BLÄIGT! 

   


Andra kommentarer

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0