Fredagsmys in the City

Tjolahopp alla nattugglor! I kväll ska vi vara uppe länge, eller hur? ÄNTLIGEN är det fredag ^^
Igår var det fotbollsmatch, skolan är med i en turnering, och min klass vann! Vi möter klasser från andra skolor, och sen.. ja, sen försöker vi vinna? Men det viktigaste är att inte vara för självsäker, det är framförallt då man förlorar.. 

Idag är mamma, Bella och jag hemma i stan. Pappa och katterna åkte ut till landet, så brudarna är inne i stan denna helg. Ikväll ska vi äta Fajitas, mums! :)

Hoppas ni får en bra helg ni också! 

Andra kommentarer
Postat av: Anonym

jag bara skojar ibland

2009-03-14 @ 23:15:53
Postat av: Maria

Spana in min blogg!

2009-03-15 @ 15:08:18
URL: http://loveithateit.blogg.se/

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0