I am who I am, your approval is not needed

Tjena mors! Ska berätta en händelse idag så detaljerat jag kan. Mina kompisar får heta i det här inlägget.. Petra och Sandra. Vill inte lägga ut några namn.

Jag ser Petra och Sandra stå vid fönstret och prata. Jag kommer som vanligt upp bakifrån och försöker skrämma dem. Misslyckades.. "Hej" sa jag.
"Hej," sa de båda. Vi kallpratade lite, som man alltid gör när man väntar på en lektion. x] Men helt plötsligt kommer det.
"Du säger hej till alla våra ärkefiender." säger Petra, inte surt, men inte glatt heller. Jag fattade 0.000 "Jag menar du säger hej till "namn", "namn, och "namn", och vi är inte kompisar med dem." (Och..?) "Är inte det lite taskigt? I fyran och femman så mobbade de typ oss." sa Petra, som tydligen pratade för Sandra också.
"Ärkefiende är ett väldigt starkt ord, och eftersom att du använder det ordet så betyder det att du inte gått vidare?"

Ja, sen kommer jag inte ihåg mer (x]) Men typ såhär var det. Deras huvudpoäng (Eller Petras) var att de tyckte att det var taskigt att jag var kompis med deras så kallade.."ärkefiender". Har jag bett om er/din kommentar? Nej..

Vi är inte sura på varandra, men var bara tvungen att skriva av mig, eftersom enligt mig är detta ganska töntigt.
Btw, mina tänder värker så in i *******. Fixade tandställningen idag, inte shönt.


God natt alla!
Extra pussar och kramar till pappa som är i Åbo!

Andra kommentarer
Postat av: Liene

sv: kommentera mycket:) om du vill få många besökare, det är nog det bästa sättet och sen va med i veckans/dagen blogg om någon har det. helst på lite större bloggar som har runt 10-20 kommentarer på sina inlägg.

Lycka till!

2009-03-04 @ 14:41:55
URL: http://lienes.blogg.se/

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0