Varför inte? ^^

Ta fram din mobil tryck neråt i din kontaktlista och släpp, byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista. 

Fuska inte! 

Kära Alice . För det första vill jag säga att Amanda är den bästa vän jag haft, och att Anders är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Anne och Antons Mamma gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Bea får ett lyckligt liv tillsammans med ChristineJag vill säga tack till Edson för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Elin. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Embla tog sitt liv. Snälla, Emma sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Emma och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Fanny som kommer i 130 km/h i en blå Opel. Jag vill också meddela mitt hat mot Felicia eftersom han varit otrogen mot min käraste Frida. Jag vet att Gunilla kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Hanna för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Ida och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Johanna!


Knasigt detta blev ;P

Andra kommentarer
Postat av: Liene

sv Hm, vet inte, men det heter nog vocarder:)

2009-03-28 @ 23:28:22
URL: http://lienes.blogg.se/

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0