Redovisning av Buddhismen

Som några har sett i tidigare inlägg så har jag skrivit att på SO:n så håller vi på med religioner, där olika grupper har fått olika religioner som t.ex Buddhismen. Pappa hjälpte mig (TAACK!!) i morse med föredraget som vi då skulle hålla inför klassen, och eftersom han hade STOR erfarenhet att just prata inför en grupp människor, så fick jag många tips och föredraget gick S U V E R Ä N T ! ! ! ! 

Jag tackar en än gång till pappa som tog sig tid i morse, det gav verkligen resultat! 
Och, nu när jag kom hem så visade pappa mig några böcker som handlar om att prata inför människor (tror jag.. :P), så att jag blir ännu bättre, för bakom nervositeten när man står uppe på "scenen", så är det glädje och drivet att bli bättre på att våga prata inför folk.

Ha det bra i solskenet!
/ A,


På tal om solsken, så kan man ju säga att jag fick min bön hörd därför för inte så länge sen såg det ut såhär...



Och nu ser det ut såhär! :) 
Detta är framsidan..



Andra kommentarer
Postat av: L I S A

Hej sötis! :D



Just nu har jag en foto tävling i min blogg, så kiak in och läs översta inlägget, och delta!



Kramkalas på dej, <3 :D



Aw, tack öfretsten ;D

2009-03-19 @ 15:15:47
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: L I S A

Hej, vad har du gjort/ska göra denna underbara vå söndag? :) Ha en bra dag!

2009-03-22 @ 13:03:08
URL: http://endastlisa.blogg.se/

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0