Livet leker

Hur leker livet?

För mig är det väldigt  bra. Vi fick tillbaka våra prov från matten idag. Jag kände att jag knappt hade pluggat och var orolig för att jag skulle få omprov. Om man hade minst 15 poäng så var man safe. 30 var max. Jag fick 27!!!! Jag är väldigt imponerad av mig själv. Jag är verkligen väldigt glad right now.. På SO-provet fick jag alla rätt dessutom.. :)

När jag kom hem från skolan så såg jag ett brev. Ett brev från sötnosen Lollo. Hon bor i London, och det var bra att hon skickade ett brev för nu har jag hennes adress. När "slutar" vara inne på datorn för idag så kommer jag att börja skriva ett brev till henne. 

Pussar och kramar sötnötar! 

Andra kommentarer

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0