Trött dag

Hej alla! 
Gud denna dag. Jag har verkligen inte varit pigg idag. På morgonen vaknade jag 10.33 men jag orkade verkligen inte gå upp. Så jag läste "Om jag kunde drömma" i en timme. Åh, jag älskar den! Den är så bra, älskar mötena mellan Bella och Edward.. 
Jag gillar den där mystiken om Edward. Men hallå, det är ju typ det som boken går ut på x] Men i alla fall så älskar jag verkligen den boken. Jag har idag läst lite mer än halva boken. Verkligen en trött dag.. :)

Hoppas ni får en god natt, för jag kommer inte blogga mer idag. Jag kommer läsa eller kolla på film :D 
Tjing

Andra kommentarer
Postat av: Alina

aa det är juldagen det:)

2008-12-26 @ 17:54:30
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: A

just nu är det frågestund i min blogg så det är bara att sätta igång att fråga! :) de med de tre bästa frågorna får gästblogga i min blogg :)

2008-12-26 @ 19:57:03
URL: http://aagnesb.blogg.se/

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0