Först kommer våren, sen kommer sommaren

Gud vad glad jag blir av solen!
Jag menar, vem blir inte glad av solen? :P
Men i alla fall, vaknade vid elva idag, riktigt härligt att sova ut nu första dagen på påsklovet. Blev inspirerad som satt ute med en bok och åt frukost. Så jag tog Bridget Jones Dagbok (som jag lånade på Stadbiblioteket i onsdags) och satte mig med två syltmackor. Nu, när jag kom in igen såg jag att jag blivit lite brunare på ena armen! JAA!! :D 
När jag vaknade och gick ut så fick jag en sommarkänsla, men nu är det vår så jag får inte hoppas för långt (?). men det är väl april, och snart är det maj, sen juni, och då är det sommar? Det är inte så långt kvar!! :D:D:D:D:D:D



GÅ UT och njut av solen, det ska jag göra nu!
/ A, 

Andra kommentarer
Postat av: Elina

sv: "okej?" vaddå?

2009-04-08 @ 15:29:01
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: Alina

nejrå alla kommentarer är välkomna! :)

2009-04-13 @ 15:11:41
URL: http://emmiealina.blogg.se/

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0