Förkyld..

God kväll!
Gårdagen var jätte rolig! Åkte skidor i Romme med skolan, tycker att skolan borde ta fler sådana initiativ, kanske inte riktigt att åka skidor, men mer utflykter i alla fall. Att sitta i skolan hela dagarna är väl inte så hiimla kul eller? x]
Men imorse då, som jag kände dagen innan i Romme, så vaknade jag igentäppt i näsan, yr i huvudet och hostig. Nu kom förkylningen (som egentligen borde kommit för typ en månad sen?). Mamma ringde till skolan och sa att jag stannade hemma, medans jag gick och lade mig i mammas och pappas säng. Tänk att man alltid sover så mycket godare i sina föräldrars säng, varför det? :) Så jag somnade vid.. 8 kanske. Jag vaknade 11.30, men tänkte: Varför gå upp när jag kan sova bort en hel dag? Så jag somnade om och vaknade 14.20. Sov totalt: 15 timmar. Kanske har tagit igen min sömnbrist? Knappast..

Hoppas jag blir lite bättre imorgon bitti, men vi får se. Kanske inte går till skolan på fredag, men en dag i sänder. 
Men är det inte så att när man är i skolan så vill man vara hemma och sova, eller i alla fall bara vara hemma? Och när man väl är sjuk och är hemma så vill man vara i skolan? Så är det i alla fall för mig. Skulle ha haft piano idag, BLÄÄ för att jag inte kunde gå. 

Hoppas allt är bra med er!
Klamar flån en igentäppt
Amanda


Andra kommentarer

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0