Vuxnas "skämt"

Hejsan alla trötta! Hoppas ni har sovit gott, för det har jag! 
Hur kan dagar gå så fort? Igår, så åkte vi till Naturhistoriska, sen åkte vi och lämnade Bella på ett kalas, sen åkte vi hem och packade inför landet, sen hämtade vi Bella på sitt kalas, sen åkte vi till landet, mamma och jag lagade mat, vi åt super gott, vi gick ut och badade i vårt spa, och vips så var klockan.. 12? 
På tal om kalas, är det bara jag som saknar kalas? Jag tycker det är kul att vara med på Bellas kompisars kalas, men det är ju så hiimla kul att få godispåsar? Och få en present i godispåsarna? Familjen och jag var på en fest för ett tag sen, då fick jag höra: Vi köpte ingen godispåse till dig, för du är väl lite för stor för det? *skratt skratt* Och vad ska man säga då? Nej, jag äälskar godis, så kan ni gå ner och köpa? Nej, då är det bara att hålla med och börja låtsas fnittra lite. Ibland förstår jag inte vad det är som är så kul med vuxnas skämt?

See u guys! 


Andra kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

lust att bedöma min sång? :)

in på min blogg och lämna en kommentar!

2009-02-24 @ 01:10:12
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0