I'm still waiting..

Måste bara sammanfatta några ord om julen: 
Det var verkligen inte en så kul jul. Det ska vara julkänsla, det ska lukta glögg i hela huset! Men icke sa Nicke, familjen blev magsjuk och fick stanna hemma och tackade nej till ev. inbjudningar som de fick.. BLÄÄÄ. Jag väntar fortfarande på att julen ska komma, tycker verkligen inte att det har varit någon julkänsla alls detta år. Inte ens över nyår, för då fick man hit sin bortskämda syssling, så jätte mysigt jullov?
Det enda som jag verkligen gillat under det här jullovet var att jag fick en resa till London av mamma och pappa till mina bästa kompisar som flyttade dit i augusti. Det var verkligen så mysigt! 

Men annars då? Har det inte varit något roligt detta jullov? 
Jo, självklart. Men det har verkligen inte varit det bästa. Sista veckan var verkligen skitkul, men hur kul är det att ligga och spy på julafton? 

Hoppas ni har haft en bra jul med julkänsla! 
Ha det fint !


Andra kommentarer

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0