Hemsidor att älska - 0. Någonting att skriva - 0

Hejsan hoppsan. 
Kom hem igår från övernattningen för jag skulle på en "konsert" med Steve Dobrogosz och Anna Christofferson på Skottvångs Grufva. Steve är faktiskt helt galen. På ett positivt sätt då, för när han sätter sig ned vid pianot och lirar, då är jag helt förstelnad, förtrollad, han spelar såååååååå fantastiskt! Jag blir helt lycklig!

Är riktigt seg idag, men vad kan man begära efter två nätter på scouterna? Blir nog lite segare pga vädret, det är väldigt grått idag, men som sagt, vad kan man begära när solen har lyst i ungefär en vecka? 

Kiss n' hugs. 


Andra kommentarer

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0