Älskar Li :)

Konserten gick super! 
Jag och min lillasyster (6 år) går och spelar piano (dock inte i samma grupp:P) och idag var det konsert. Det gick över förväntan!

Gick in lite på FaceBook för att kolla vad som händer där. Jag såg att Lis pappa har lagt upp lite låtar som hon har spelat in. Riktigt bra! Verkligt bra, hon sjunger så avslappnat, sådär som nästa stjärna låter.. ja, nästa stjärna är ju du, Li? 

Annars har dagen varit helt okej som ni ser i mina förra inlägg. imorgon kommer nog lite bilder då jag är inne på min dator och inte på min pappas (som kanske under nästa vecka blir min..) 

pussar och kramar! 

Andra kommentarer

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0