Lollo

Älskade Lollo.
Fina, söta Lollo. ^^
Hur kan någon inte älska denna söta människa?
Hon finns alltid där för en, hon lyssnar med hela sitt hjärta. Hon och Alice räddade mitt liv så att jag inte blev så där alldaglig egoistisk som vi är i Stockholm :P
Vi träffades för första gången för fem år sen, när jag och min familj var "nyinflyttade" här på landet. 
Ni kom hit till landet och åt middag. Jag tror aldrig att jag har börjat tycka om någon sådär fort. Klick sa det :D
När ni berättad att ni skulle flytta till London blev jag helt förkrossad, men ändå rätt glad. Nu har jag ju en anledning till att åka till London! Men jag saknar henne så in i hoppsan. Saknar Busklubben, men den är inte över, right? 
Längtar till den 18 december 2008. Då kommer Lollo och Alice Wiljander till Sverige. 

Puss på dej Lollo!  


Andra kommentarer
Postat av: Lollo

den är aldrig över gmn !

älskarej verkligen mest av alla !!!

du e min andra syster manda !

<3<3<3

2008-12-06 @ 20:41:01
URL: http://ninaochlouise.blogg.se/

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0