Ny kategori kommer imorgon!

Tänkte slänga in att jag har börjat med något som heter Dagens Citat, eller jag ska börja. 
DAGENS CITAT är t.ex roliga saker som folk har sagt, eller så är det citat som framkallar minnen, både negativa och positiva. Bara så att ni vet så kommer jag inte att förklara varje citat med var och vem som sa dem, alla är anonyma förutom att jag skriver första bokstaven i deras namn som deras namn, så Alice blir t.ex A :P Och alla som börjar på A kommer heta A.


Ha en fortsatt härlig kväll!

Andra kommentarer
Postat av: emily

Svar: Dt funkar jätte bra :)

2009-04-28 @ 20:12:08
URL: http://helloemily.blogg.se/

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0