Kolla vad jag fick..

Pappa gick ner till affären precis bredvid oss för att köpa en kaffemaskin till landet. När pappa varit där ett tag bestämde jag mig för att gå ner till honom. 
Väl inne i affären så ser jag Leilas receptbok ligga på disken. Jag gick dit och började kika lite i boken, vad det var för recept. 
"Du kan få boken om du vill." Jag kollade upp, förstod knappt att han snackade med mig. 
"Eh.." När jag förstod det blev jag helt stum. Han ger mig Leilas bok..? "Eh.. eh.. Ja, gärna." 
"Varsågod." Jag förstod knappt vad som hade hänt, helt förstummad.. XD 
Så nu har jag Leilas: Guldkant på vardagen. TACKAR! 


Andra kommentarer
Postat av: disse

Haha aha, de var väl bra då :D

2009-02-21 @ 00:57:11
URL: http://waaallberg.blogg.se/

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0