Will Smith

Tjollahopp!
Ännu en dag har gått i våra liv. Jag har lärt mig hur man gör en dressing och lite mer. Tänka sig, man lär sig saker varje dag, är det inte helt fantastiskt? :P

Satte mig vid datorn och började lyssna musik. Jag kollade på iTunes vilka låtar jag hade köpt: många, men den jag satte på var Just the Two of Us, versionen av Will Smith. Tacka gudarna för att den låten finns! Är helt kär i den, lyssnar på den på mobilen också! Nr 2 är Wild wild West, av Will Smith. 
Nej, men jag är helt kär i honom. Synd bara att han ha gått med i scientologkyrkan, sägs det i alla fall. Man ska inte lyssna på allt man hör ;) 
Ha det fint!

Tyvärr så funkade det inte att ladda upp en bild på WIll Smith från Wild Wild West, men annars är det bara att söka på internet! x]

Andra kommentarer
Postat av: emily

svar: Det är den 20 mars :)

2009-02-10 @ 20:12:53
URL: http://helloemily.blogg.se/

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0