Vad ska man lägga ut här på bloggen?

Har funderat lite över på vad jag ska skriva här på min blogg. Och jag har kommit fram till följande än så länge: 

1. Antingen så skiter jag i bloggen, vilket känns väldigt trist. Men det är ju fortfarande ett alternativ?
2. Lägger upp fler bilder på kompisar, vardagen..
3. Gör detta till en musikblogg! Jag lägger ut videos på mig när jag spelar/sjunger. 
4. Skriver berättelser. 

Ja, man måste ju inte bestämma sig för att ha en grej som man sysslar med. 
Men fler bilder kommer det bli defenitivt. Håller på att lära mig vår kamera. Just nu är det bara att man tar en bild och hoppas på att den blir bra, men jag har laddat ner lite kataloger om vår Canon-kamera och så ännu lite mer kataloger när det gäller fotande. Så med tiden så.. 
Musik.. Mm, det är värt att tänkas på. Men helt seriöst, det skulle vara skitkul. Men då blir det bara på vardagarna eftersom jag inte har tillgång till kamera här ute på landet, mamma och pappa kommer ju se när man spelar in. Pallar lixom inte förklara allt för dem vad jag gör på nätet. 

Haha, ja nu är det bara att sätta igång. Jag har ju knappast lite att skriva om!

Sleep tight 

Andra kommentarer

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0