The Proposal + lite bilder

Har ju glömt att berätta att jag, min kusin Sofia, min mamma och några av mammas kompisar ska gå och se på förhandsvisningen av "The Proposal" med Sandra Bullock! Det ska bli jätte roligt, verkligen jätte roligt! 
Tänkte uppdatera mig lite granna i alla fall, här kommer lite bilder från april och framåt.. 




Och inte för att ni har frågat men igår var vi i Vanadislunden, och jag rev mig på ett staket. Det svider inte så mycket, men det känns ju när man kommer åt det.. 



Andra kommentarer
Postat av: Anonym

min nya blogg är musicrecord.blogg.se :) Kramar

2009-06-01 @ 20:03:55
URL: http://musicrecord.blogg.se/

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0