Veckans blogg hos Joana

Gud vad irriterande detta är. Jag kan inte göra länkar, för då visar den bara ett litet vitt tomt fönster, och sen händer ingenting. Väldigt irriterande, väldigt irriterande..

Hos Joana (http://joanaconstantin.blogg.se/) så är jag nu med i Veckans blogg. Jag är med, Joana. Men vad är det man röstar på? Är det snyggast design eller den som du tycker "skriver bäst". Alltså.. skriver intressantast? 
Igår så regnade det något förfärligt! Eller hur? Men senare på kvällen började det torna upp litet, så jag och Bella passade på att fota lite droppar bland annat. Men ni får se senare idag!

Have a very nice afternoon. 

Andra kommentarer

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0