Antingen VINTER MED SNÖ eller SOMMAR MED SOL

Den här låten ger mig en sådan sommar känsla! Och som vanligt, när jag hör ordet sommar så är det en kniv i magen: Jag älskar sommaren. Jag älskar allt med sommaren! Det är så himla härligt att bara kunna gå ut med bara en tröja på, att kunna gå barfota. Ja, jag älskar som sagt sommaren. Och över allt annat på denna jord (förutom Lollo och Alice) så saknar jag sommaren, och skulle göra nästan allt för att sommaren ska få komma! 
Men det värsta är ju att jag kan inte göra någonting annat än att vänta. Surt, men ibland får man bita i det sura äpplet. BLÄÄ

Mer solsken till folket! Det har faktiskt varit mörkt i nästan ett halvår..




SOMMAR!

Andra kommentarer

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0