Brottas med självförtoendet eller självkänslan?

ÅH, gud vad irriterad jag blir. Vad har man egentligen en blogg till? Är det här man ska skriva av sig om alla sina problem, eller ska man låtsas som om allting är bra? GALEN ÄR JAG!

Hade ett helt fantastiskt självförtroende för tio minuter sen. Tills jag såg mig i spegeln. Gud vad jag känner mig... äcklig, ful.. NEJ AMANDA SLUTA NU! 
Någon som har några bra tips på förhöjd självförtroende/självkänsla? Seriöst så tror jag att det är båda två som är ute på sjön nu ifall ni fattar vad jag menar. 

BLÄ
A,  

Andra kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Tack, vad roligt att du säger det :) Hjärtan till dig!

2009-03-25 @ 22:43:02
URL: http://SexandtheCitty.tk
Postat av: SARA-TEE

när du ser dig själv i spegeln, vänd det till något positivt om du bara ser negativt!=)

2009-04-18 @ 11:08:36
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/

God fortsättning :)

What's your name:
Kom ihåg mig?

E-postadress (som bara jag ser):

Har du någon blogg/hemsida:

Vad har du på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0